1.
kontra -
уважаеми колега,
14.05.2010 15:09
Имам добро познаване на Божието Слово и никъде няма и намек подкрепящ статията ти. Считам, че не си наясно с основите на християнската доктрина!
цитирай
2.
анонимен -
Tigermaster
14.05.2010 15:12
I'm on a HIGHWAY TO HELL!!!
Рокваш яко, богослове, сериозно! Къртиш мивки!!!
цитирай
3.
анонимен -
Кукав ли си, какво?
14.05.2010 15:20
ти верно не си у ред
цитирай
4.
noncho -
Колко мъка има по тоя свят...
14.05.2010 15:25
Да, всичко отиващи на този концерт сме адски сатанистки изчадия и ще правим жертвопринушение с тонове бира!
Като гледам всички държави в които са свирили ДиСи са ги сполетели страшни трагедии.
П.П. Чакам с интерес коментара Ви предшестващ концерта на Slayer лятото!
цитирай
5.
анонимен -
MALAMIR
14.05.2010 15:26
Такива като теб трябва да се набиват на кол, мръсен ненормалник.
цитирай
6.
анонимен -
пич, бягай някъде да се лекуваш!
14.05.2010 15:31
пич, бягай някъде да се лекуваш!
цитирай
7.
mikino -
Извинявай, да те питам: Ти боцкаш ли ...
14.05.2010 15:35
Извинявай, да те питам: Ти боцкаш ли се?
Ти изобщо дали си си с акъла?
Какво според теб означава думата поклонение?
Ако си толкова набожен, за какъвто се представяш, едва ли щеше да пропагандираш правата вяра и да съдиш хората, та даже да прогнозираш трагедии - това има право да го прави само Бог - защото той е Пътят и Истината и Живота, а ти си едно богохулно, тъпо и невежо същество!
Не споменавай напразно името на Бог! Такива като теб изкривиха разбиранията за християнството и отрекоха хората от вярата!
Да не говорим за невежеството ти, относно категоризиране и разделяне на християните - всички са равни прад Него, няма православни, католици, протестанти и т.н.!
Иначе - чудесно е, че все още има хора, които се осланят на Бог, но както са казали бабите: "С прекален светец и Бога не е драг!" така че те съветвам, не прекалявай и не споменавай на празно името Божие, защото ти си този, който греши, а не хората които отиват да слушат любимата си група!
цитирай
8.
анонимен -
Хмм :)
14.05.2010 15:36
А ти от къде знаеш, че тия на стадиона ще са православни християни. Може пък да отидат само български мюсюлмани, български евреи, български будисти, български конфуцианци. Може да има и няколко български уика последователи, както и български сатанисти, но да няма нито един православен или какъвто и да било друг християнин на концерта. А всъщно е най-вероятно да няма вярващи в нито една религия, а просто хора които обичат музика и да пийват бира, което май-май е най-големия страх на всички "богослови" от всякакви религии, че вие и всичките ви "свети" книги сте отживелица, измислица и напълно ненужни психично болни хора.
цитирай
9.
анонимен -
ot bagera
14.05.2010 15:38
ave ti si bolen bre ela se lekuva6 na stadiona s mene :D:D:D puk moje i na KURilo i tam sam zapisan :D:D:D
цитирай
10.
анонимен -
ха-хо-хи-хи
14.05.2010 15:44
зле е работата пич
трябва ти почивка май - и да е по-продължителна - и да е някъде по-далеч от цивилизацията
цитирай
11.
анонимен -
верно си е
14.05.2010 15:46
Мисля, че си прав!
Всички православни християни трябва да странят от този концерт и подобни мероприятия! С една важна уговорка - приемаме, че дефиницията "православен християнин" визира единствено, само и конкретно онези, които са на твоето мнение и с твоите нагласи. Факт е, че ако тези хора отидат на концерта, само ще пречат, а може и да си докарат здравословни проблеми.
Аз лично явно не съм православен християнин :)
цитирай
12.
divna8 -
http://loran.blog.bg/novini/2010/05/13/piianski-seks-orgii-s-myje-i-jeni-organiziral-alternativniia.544915
14.05.2010 15:51
А за това какво ще кажеш?! Библията какво пише по този въпрос?!
И като питам, никак не ми е смешно... Омръзна ми от шизофреници-богослови дето четат Святата Книга обърната наопъки...
Черните мисли, които излъчваш и си написал тук, са много по-сатанински - от концертите на Нац. стадион"В.Левски"...
Фалшиво е да упрекваш хората за малкото им радост, а да мълчиш "като пукел" когато трябва да изречеш "Анатема" за лъжецърковни служители... Заради такива като тях народът не вярва на Църквата...
Хубав ден! И да не забравя - строг пост означава и да не хулиш и не осъждаш другите. И Христос е казал: "Да хвърли камък пръв този, дето никакъв грях няма..."
цитирай
13.
анонимен -
Точно така)))
14.05.2010 15:51
noncho написа:
Да, всичко отиващи на този концерт сме адски сатанистки изчадия и ще правим жертвопринушение с тонове бира!
Като гледам всички държави в които са свирили ДиСи са ги сполетели страшни трагедии.
П.П. Чакам с интерес коментара Ви предшестващ концерта на Slayer лятото!
най-правилната реакция на безумните писания по горе))))
цитирай
14.
анонимен -
wtf?!
14.05.2010 15:53
I s kakvo oskvernqvat po4itatelite na dadena rok grupa Gospod? Ne6to ne si naqsno i zvu4i6 kato ve6terogonec katolik ot srednovekvieto... V momenta slu6am Cadaver i pesenta im Decomposed Metal Skin, v koqto se pee Jesus is Dead... Misli6 li, 4e tova me pravi po-malko hristiqnin? Ili tova, 4e smqtam da se pozbavlqvam na idva6tite koncerti na Mayhem-Venom i Deicide...? :D
цитирай
15.
анонимен -
Tell me people am I going insane
14.05.2010 15:53
How about Black sabbath then? Dobre li si?
цитирай
16.
анонимен -
болен, болен, болен талибан
14.05.2010 15:53
всеки е свободен да почита своя бог, както намери за добре. И аз съм вярващ и също така съм и на концерта, за да слушам една от любимите си групи, в които няма нищо стананиско. За онази част от текста, в която откровено заплашваш със смърт хората, които отиват да се насладят на хубава музика, както и техните деца, заслужаваш да бъдеш съден или поне освидетелстван. Ти не си и една йота по-добър от талибаните, които се взривявят в името на "правата" вяра. Съмнявам се, че четеш английски език, но ще ти копирам един пасаж от Иаков:
"Speak not evil one of another, brethren. He that speaketh evil of his brother, and judgeth his brother, speaketh evil of the law, and judgeth the law: but if thou judge the law, thou art not a doer of the law, but a judge. There is one lawgiver, who is able to save and to destroy: who art thou that judgest another?"
- James 4:11-12
Ти си болен!
цитирай
17.
анонимен -
pozdrav
14.05.2010 15:55
i kum predi6noto mi mnenie da dobavq edin pozdrav specialno za teb :)
http://www.youtube.com/watch?v=IJkMrl4AG8w
цитирай
18.
анонимен -
Невероятно!
14.05.2010 15:55
Мисля, че трябва да хванеш гората и да не се показваш пред цивилизован човек преди да разбереш каква глупост си написал!
Но иначе ми беше весело да ти чета брътвежите :))))
Сменяй хапчетата иначе лошо ;))
цитирай
19.
анонимен -
?!
14.05.2010 15:56
Интересно. Аз зная, че доста хора, които са православни свещеници, ще ходят на този концерт. За тях какво ?
цитирай
20.
анонимен -
бля
14.05.2010 15:57
Завръщане в средновековието? Инквизиция?
Богохулник си ти, Франц!
цитирай
21.
анонимен -
богословите тява да съветват, а не ...
14.05.2010 16:01
богословите тява да съветват, а не нещо друго
защото за вярата не са нужни нито църкви нито свещенници, та това е вяра не е култ или ...
не съм виждал църква претъпкана с вяра или стадион правен от вяра :)
П.С.
църквата да си плаща данаците!
цитирай
22.
анонимен -
Ники
14.05.2010 16:03
Скрий се, ненормалник
цитирай
23.
анонимен -
????? Къф си ти ве ?????
14.05.2010 16:04
Вместо да пискаш по AC/DC, защо не се занимаеш с проблемите в Българската православна църква, където поповете карат джипове и правят пиянски оргии? Кой от кого е по-голям дявол? И кой си ти, че да кълнеш като циганин какво щяло да ни сполети. Целият свят отива по дяволите ако трябва да бъдем честни, но това не е защото хората слушат рок или хеви метъл, а защото се управлява от индивиди, които приличат на теб! Дяволът е вашият най-голям приятел и ако ние сме в кюпа, то тогава Господ да ти е на помощ и на тебе... малоумник!!!
цитирай
24.
анонимен -
омръзна ми от демагози-маниаци...
14.05.2010 16:05
...като тебе. ти се прекланяш пред институцията, а не пред това, което тя олицетворява. нищо сатанинско няма в рок музиката. има го обаче в болни мозъци като твоя.
направи услуга на всички. ходи се гръмни.
цитирай
25.
анонимен -
интересно
14.05.2010 16:07
Уважаеми блогъри имам един въпрос. Тоя богослов тука, писка ли до небесата когато Металика идваха през 2008-ма? Ако някой го е засичал моля да каже.
цитирай
26.
анонимен -
Amorphine
14.05.2010 16:08
Приятелю, ако имаш откровение - кажи го.
Ако искаш да уплашиш някой... не е това начина. Използвай Библията, макар че едва ли ще намериш стих, с който да спреш някой посредством тази жлъчка в теб.
Пожелавам ти да намериш Господ някой ден...или Той да те намери и тогава да не се отречеш от Него в името на църквата ти.
цитирай
27.
kontra -
до №8 - уж се имаш за умен...
14.05.2010 16:09
анонимен написа:
... че вие и всичките ви "свети" книги сте отживелица, измислица и напълно ненужни психично болни хора.
Ти малко прекали... просто се изказа в стил подобен на автора на постинга, който критикуваш... не виждам разлика между двама ви!
Концерта си е концерт, вярата- вяра!
цитирай
28.
анонимен -
Въх
14.05.2010 16:10
Многоуважаемеи преправоверни Франц,
За начало насочете благородния си гняв към Българската Православна Църква,
която има отчаяна нужда да бъде прочистена от многобройните хомосексуалисти, които според Светета Библия трябва да бъдат убивани.
Музикалните изчадия адови са като сукалчета, в сравнение с някои "свещеници".
цитирай
29.
анонимен -
Anti
14.05.2010 16:13
Ти си болен мозък, човеко, отиди се прегледай, може да ти няма нищо...
цитирай
30.
анонимен -
Богохулник си и още как. Размахваш ...
14.05.2010 16:14
Богохулник си и още как. Размахваш БОГ като някакво плашило и такива страшни неща си "пожелал" на горките хора, които отиват да се радват и веселят... Безумна работа. Само че който предрича лошо другимо него го застига.
цитирай
31.
анонимен -
Хайде по-спокойно всички
14.05.2010 16:23
На концерта няма да отида, но не защото се изплаших от това малоумно писание. Просто не харесвам този вид музика.
Ама и на църква не ходя и не съм вярващ. Ей заради такива "писатели"-словоблудци. Има една поговорка: "Прекален светец и Богу не е драг!"
цитирай
32.
анонимен -
стига страх
14.05.2010 16:27
абе ти кукери не си ли виждал ACDC са кукери и заедно с 40000 души ще се присмеят на дявола и ще го изплашат така че те съветвам подтисни малко гневът си и отиди на концерта и се присмей на давола.
цитирай
33.
анонимен -
Смешник
14.05.2010 16:28
По-добре сатанисти, които пият бира, пеят и не пречат никому отколкото християни насилващи деца и носещи само насилие! Мога само да ти кажа - Да го духате и ТИ и измисления ти БОГ!
цитирай
34.
анонимен -
Е, убу де!
14.05.2010 16:29
Не му е добре на човека, ама защо така му се нахвърляте всички? Ми написал си човека каквото му е на сърцето и всичките сеа-айде, давайте да го обиждаме! Ми не е християнско някак си...
цитирай
35.
анонимен -
мхахаха
14.05.2010 16:29
Декларирам публично, че не се наричам нито православен, нито християнин, и че не съм плащал с кръвта си за каквото и да било. За сметка на това, горният текст ми е неописуемо забавен, чак до момента, в който се сетя, че някои хора това го взимат насериозно. Земята вика Средновековието! Вече сме в 21-ви век, осъзнайте се малко!
цитирай
36.
анонимен -
Г-н Франц, това, което сте написали ...
14.05.2010 16:30
Г-н Франц, това, което сте написали е не просто абсурдно и отблъскващо, ами няма нищо общо с вярата. Как имате смелостта да проклинате хората по такъв начин? И за какви поклонения на дявола говорите? Вие като православен богослов така ли беседвате с православните си братя, като ги плашите с Бог? Бог е любов, г-н Франц! Аз се моля за Вас и за душата Ви...дано Господ внесе светлина и любов в нея!
И още нещо...AC/DC нямат нищо общо със сатанизма, както и хората, които ще посетят концерта...А и не сте Вие този, който трябва да съди!
Останете със здраве и с Богом!
цитирай
37.
colobur -
Та той вероятно даже не е правосл...
14.05.2010 16:30
Та той вероятно даже не е православен! По името му ще го познаете- Франц??? Що за българско име е това? Боже милостиви- слез и си прибери верисийте !
цитирай
38.
анонимен -
Ex Франц, Франц.......
14.05.2010 16:33
Ex Франц, Франц.......
цитирай
39.
анонимен -
:O
14.05.2010 16:34
там смеееее..............
ела и ти бре , вместо да съчиняваш разни безумия.
Ела или млъкни.
цитирай
40.
анонимен -
toya e za ludnitsata
14.05.2010 16:34
toya si e napravo za 4ti kilometur, da si kulne tam poburkan 6izofrenik!!!!
цитирай
41.
анонимен -
Поздрав за всички с I'm on a highway ...
14.05.2010 16:39
Поздрав за всички с I'm on a highway to hell по Зирок СЕГА!
цитирай
42.
анонимен -
Тоя в час ли е???
14.05.2010 16:39
Само едно не мога да разбера....как един.....незнам как да го наарека....може би ненормален и неграмотен бастун може да напише подобно нещо!!! Тоя в час ли е беееееее?? Слуша ли музика...знае ли въобще за какво иде реч!...а може би не е от тази планета...или ако е...е супер тъпо и ограничено копеленце....а може би е друсан, но непознавам такава дрога, която те кара да пишеш призиви към хората, с които да ги ограничаваш в нещата приятни за тях под предлог, че самичт ГОСПОД ще ги накайе за това...
цитирай
43.
анонимен -
боже, ела и си го прибери
14.05.2010 16:41
за билет на диси дадох 120 лева, миналата година за кръщане на децата 140 лева и попа пя фалшиво. искам да те питам богослове: вие освен да рекитирате вярващите, да се возите на мерцедеси и да лапате пишки, друго можете ли? Например на мислите?
цитирай
44.
danailvdimitrov -
коментарите са ярка подкрепа на статията......
14.05.2010 16:41
повечето от тях обаче дори не го и съзнават
цитирай
45.
анонимен -
за попа.......
14.05.2010 16:47
Попе смени дрогата....има по-силни хапчета от тези дето ги пиеш.....и нямат такива странични ефекти!...
цитирай
46.
анонимен -
Фанатик
14.05.2010 16:51
Автора на този блог е абсолютен религиозен фанатик. Такива духовно извратени хора, разбират вярата погрешно и си мислят, че синода и църквата са стожерите на вярата сред хората. Да ама не. Вярата съществува много преди църквата да я яхне в името на материалното и е просъществувала не заради, а ВЪПРЕКИ църквата и разни малоумници, като автора на този блог.
LET THERE BE ROCK!
цитирай
47.
tili -
Пожелавам приятно
14.05.2010 16:53
и незбравимо прекарване на всички AC/DC почитатели довечера!
Да не забравяме, че родоначалника на Иисусовия род - св.пророк и цар Давид е свирел и пеел майсторски и е предвождал народни веселия. В иконографията се изобразява с арфа в ръка. Всяка дарба е от Господ. Веселието не е противно Богу - напротив. Той не обича мрачни фарисеи!!!
Изкефете се здраво, християни и други ;-)))
цитирай
48.
анонимен -
отче наш
14.05.2010 16:53
боже, какво си направил с момчето. Изпил си му мозъка. А прости му тогава...
цитирай
49.
анонимен -
...
14.05.2010 16:57
Ивайло Франц,
Вярата е ЛЮБОВ.
Вие пропагандирате ОМРАЗА.
цитирай
50.
анонимен -
прост човек
14.05.2010 16:59
Човека-прост, доста се изложил, наистина забавно.
цитирай
51.
анонимен -
ПРИЛИЧА,НА....... МРЪСЕН "ЧЕРВЕН ВЯТЪР"!!!!
14.05.2010 17:05
А,БЕ АВТОРА....ЗАЩО НЕ ПИШЕШ ПОДОБНИ ПРОКЛЯТИЯ, ПРОТИВ УЧИНДОЛСКИЯ ТРАВЕСТИТ!!!!ЗАЩО НЕ АНАТЕМОСАШ, ЧАЛГАТА И ПРОСТОТИЙТЕ НА ТОЯ ПЕДАЛ, АМИ СИ СЕДНАЛ ДА ,ПЛЮЕШ, ПРОТИВ ХОРАТА ,КОИТО ГИ ХАРЕСВА ЦЯЛ СВЯТ????!!
НЕЩО....НЕ ТИ Е ЧИТАВА РАБОТАТА!!!!КОМАЙ ,...ИЗПЪЛНЯВАШ ЧУЖДИ ПОРЪЧКИ И
,....НАПРАВО СЕ СЕЩАМ, ОТКЪДЕ ДУХА ТОЯ МРЪСЕН "ЧЕРВЕН ВЯТЪР"!!!!!
КАТО СИ СПОМНЯ И КОЛКО ОТ ОТЦИТЕ, СА С ЧИНОВЕ ,НА ДС В Т.Н.," СВЕТА ПРАВОСЛАВАНА ЦЪРКВА".......НАПРАВО, СЪМ СИ УБЕДЕН!!!!!!
цитирай
52.
анонимен -
До автора на темата :
Такива ...
14.05.2010 17:12
До автора на темата :
Такива като теб отвратиха българите от Светото Православие и това ти го казва вярващ православен християнин. Със страх и заплахи не се проповядва Христовото учение, а със Любов и Смирение!
цитирай
53.
анонимен -
До автора на темата :
Такива ...
14.05.2010 17:13
До автора на темата :
Такива като теб отвратиха българите от Светото Православие и това ти го казва вярващ православен християнин. Със страх и заплахи не се проповядва Христовото учение, а със Любов и Смирение!
цитирай
54.
анонимен -
Авторчеее
14.05.2010 17:17
Да ти се изреди целия стадион довечера помияр нещастен
цитирай
55.
анонимен -
Патология
14.05.2010 17:21
Авторът на тази статия е болен мозък, който има нужда от професионално лечение!
Приятелю, разбирам, че не знаеш на кой свят живееш и че твоят господ, който и да е той, се е изгаврил нелепо с личността ти, позволявайки ти да се умопомрачиш до такава сериозна степен, но поне не се излагай пред толкова народ в интернет пространството. Запази си неадекватните мисли за себе си и ти пожелавам искренно някой ден да оздравееш.
Айде със здраве!
цитирай
56.
finbel -
айде да тръгваме към стадиона
14.05.2010 17:23
яж ми кура, попе!
цитирай
57.
анонимен -
Иване, Иванеее
14.05.2010 17:25
Иване, Иванеее, да те е.е кой те хване. Бягай си обратно в паралелната Вселена и не се показвай пак в света на Дявола :>
цитирай
58.
анонимен -
От 52, 53
14.05.2010 17:27
Не псувайте човека така, и аз не съм съгласен с методите му на проповядване, но не бива така да се хулим и псуваме като селски каруцари и то под тема за Господ Бог. Иначе и аз слушам рок и хеви метъл, но това изобщо не повлиява на вярата ми, а тъкмо обратното.
цитирай
59.
анонимен -
От неанонимен
14.05.2010 17:28
Казвам се Пламен Валентинов. Искам да ви го начукам в православния задник, мръсни педофили и назадничави боклуци. Вие, които чукате беззащитни деца, кози или мастурбирате по цял ден ще ми казвате кое е правилно и кое не. Дошли сте с огън и с огън ще ви изгорим - мръсна, налудничава и нечистоплътна сган. JESUS CHRIST SODOMIZED!!!
цитирай
60.
lado -
и незбравимо прекарване на всички ...
14.05.2010 17:36
tili написа:
и незбравимо прекарване на всички AC/DC почитатели довечера!
Да не забравяме, че родоначалника на Иисусовия род - св.пророк и цар Давид е свирел и пеел майсторски и е предвождал народни веселия. В иконографията се изобразява с арфа в ръка. Всяка дарба е от Господ. Веселието не е противно Богу - напротив. Той не обича мрачни фарисеи!!!
Изкефете се здраво, християни и други ;-)))
Тили, ти си неоспорим връх!!!
цитирай
61.
анонимен -
Пич, иди се прегледай ! СПЕШНО !
14.05.2010 17:40
Някой преди мен беше написал, че не си запознат с основите на християнската вяра. Трябва да се съглася с него - за съжаление хора като теб, които не разбират дълбините на вярата често пъти стават дори причина за присмех на вярата от други, които също така не я разбират.
Забавления е имало през цялото време на съществуването на човечеството. Стига човек това да не му е единственото верую в живота (забавленията) тогава не виждам проблем.
Вярата на един човек, както и на 1 народ не се определя от това дали се забавлява или не, а от по-важни неща (ти изобщо чел ли си Православен катехизис или Нашата вяра или жития и писания от светии ?).
Освен това тоталното избягване на забавления може да се окаже по-пагубно от ходенето отвреме на време на концерти. Прекомерната ревност за вярата, която обаче не почива на истинска и дълбинна основа в личността, може да погуби човека.
Бъди вярващ, но искрено вярващ - т.е. дотам докъдето наистина си стигнал. Освен това заклеймяването на твоите братя и сестри, само защото ще посетят някакъв си концерт някак си не успявам да го видя нито като добро дело, нито като израз на истинска вяра. Ако се научиш да обичаш хората такива, каквито са, дори и нещо да ти се струва неправилно у тях - ще придобиеш много повече полза, отколкото развявайки фалшивия флаг на "светеца". Последното (гордостта) е най-лошия грях, неизмеримо по-лош от посещаването на 1 концерт. Сполай ти и дерзай !
цитирай
62.
анонимен -
Прокуратурата.....
14.05.2010 17:43
Прокуратурата следва да се самосезира и осъди авторът на тези писания.
цитирай
63.
thrasher -
Заври си християнството в гъза. ...
14.05.2010 17:51
Заври си християнството в гъза. Смърт за Еврейската ти религия. Аз съм българин и имам мой бог и той е Тангра и на твоя рязан бог неще се поклоня. колко българи е изклал Борис I заради твоята религия. Това християнко ли е?!? когато клахте викингите в скандинавието и унищожихте религията и културата им - това християнско ли беше?!? Пак вашите християнки орди покориха и унищожиха уникални култури с уникално познание в Южна и Централна Америка. И това е християнско. Християнско беше и инквизицията дето дръпна света и напредъка на науката с 500-600 години назад. И това е много християнско. И ти ще ми говориш за вяра за религия за подчинение пред бога. Твоят бог е мъртъв. Бог е човекът който се стреми към познанието. Вие и вашата религия съсипвате такива хора като твърдите че трябва да следваме вашите догми. Твоята религия е религия за тъпанари, религия на стадото измислена от еврейската паплач за да държат под контрол чрез страх масите. Рокът и метала са музиката на свободата на свободното мислене, а на вас такива неща не ви оттърват и веднага ги обявявате за сатанисти. Да сред музикантите от тези стилове има и такива които открито възпяват рогатия. Точно те и хората като Ла Вей и Кроули отвориха очите на човечеството за истинската същност на вашата религия.
цитирай
64.
анонимен -
:)
14.05.2010 17:58
А ти си е.б.а.т.и и.д.и.о.т.а!!! :D
цитирай
65.
анонимен -
Аз съм българин - християнин, и без ...
14.05.2010 18:01
Аз съм българин - християнин, и без билет за концерта, те това ми е проблема, хора...:)
цитирай
66.
анонимен -
СМОТАН ГЛУПАК НЕ КЪЛНИ!
14.05.2010 18:02
ТОЯ СМОТАНЯК ДА НЕ КЪЛНЕ В СТАТИЯТА СИ, ИЗОБЩО КАК МОЖЕ ДА СЕ ПУБЛИКУВА ТАКОВА НЕЩО! ТОЛКОВА ЗЛОБА ИМА ТОЙ СЕ ЗАХВАНАЛ С НЯКАКВА ГРУПА! КАК МОЖЕ ПСИХАРИ ДА ПУБЛИКУВАТ КЛЕТВИ! НЕ ЗНАЕ ЛИ ЧЕ КОЙТО КЪЛНЕ ГОСТИГА НЕГО/ ЧАК ДЕЦАТА ЗАМЕСВА! МРЪСНО КОПЕЛЕ САМО АКО МИ ПАДЕШ!
цитирай
67.
анонимен -
ИЗПЕРКАЛ СИ
14.05.2010 18:05
анонимен написа:
пич, бягай някъде да се лекуваш!
АБЕ ТОЯ Е НЕКАКЪВ НАРКОМАН! ЗАРЕЖЕТО ГО ПРЕДИ МАЛКО СА ГО ПУСНАЛИ ОТ ПСИХОДИСПАНСЕРА! БОЖИИТЕ ХОРА СА БЛАГИ И НЕ КЪЛНАТ! ТОЯ Е САТАНАТА!НЕ СИ Е ПИЛ ХАПЧЕТАТА ДНЕСКА БОКЛУКА!
цитирай
68.
анонимен -
ПАЗЕТЕ СЕ!:))))
14.05.2010 18:06
Тоз човечец ще ви изпрати градушка и мълнии точно на hayway to hell!:)))))
цитирай
69.
анонимен -
оле божке !
14.05.2010 18:11
е, няма ли бог да ги накаже само тия дето ще ходят на концерта ? или му е писнало вече и ще реже из корен ? хехе ... какви овце има на тоя свят...
цитирай
70.
gothic -
Не съм безбожник, но не съм точно и ...
14.05.2010 18:23
Не съм безбожник, но не съм точно и вярващ. Също така доста добре познавам доктрините на сатанизма. Та според тях най-страшният грях, заслужаващ най-тежко наказание е тъпотата. А ти, авторе, изби скалата на тъпомера. На AC/DC няма да ходя по независещи от мен причини, но на 22 и 23 юни ще бъда на пръва линия пред сцената. С тредскаво нетърпение очаквам да пхрочета какво ще докарат на клетата България концертите на Slayer и Rammstein...
цитирай
71.
анонимен -
Tigermaster
14.05.2010 18:24
анонимен написа:
Не му е добре на човека, ама защо така му се нахвърляте всички?
Защото е кретен. Защото от религиозни фанатици, псуващи и обиждащи де що има нормален човек на планетата, на всеки рано или късно му идва до гуша. Защото така.
цитирай
72.
анонимен -
Мисля,че човекът е прав...
14.05.2010 18:40
Заслепени от маниите си, не виждате простички неща- тези музиканти влачат след себе си тежка карма и сега ще я донесат тук!
Ще има бедствие с много жертви като "награда" за това пренебрегнато послание.
цитирай
73.
анонимен -
Хей, авторе, не кълни така хората! ...
14.05.2010 18:52
Хей, авторе, не кълни така хората! Какво пожелаеш на другите, на теб се връща. Никак не ти е християнски постът, никак. И като си загрижен за България, как не се сети да напишеш, че 24 май е денят на буквите ни? Все пак България е светска държава, не насилвай хората!
цитирай
74.
анонимен -
Bravo mnogo to4no kazano.
14.05.2010 19:02
Bravo mnogo to4no kazano.
цитирай
75.
ka4ak -
ТОВА НЕ МОГА ДА ГО ПОЖЕЛАЯ И НА ПРЕСТЪПНИК!!!
14.05.2010 19:02
"Тези, които извършат, съдействат и разпространят това ще понесат ужаса на своето отстъпление от Бога: ЗДРАВА КЛЕТКА НЯМА ДА ОСТАНЕ В ТЕЛАТА ИМ! КАМЪК ВЪРХУ КАМЪК НЯМА ДА ОСТАНЕ ОТ ДОМОВЕТЕ ИМ! ДЕЦАТА ИМ ЩЕ ЗАГИВАТ, А ТЕ НИЩО НЕ ЩЕ МОГАТ ДА СТОРЯТ! ДЕЛАТА ИМ ЩА ПРОПАДАТ! ИМОТИТЕ ИМ ЩЕ СЕ СЪСИПВАТ! ЖИВИ ЩЕ ГНИЯТ, АЛА ТЕЛАТА ИМ НЕ ЩЕ УМИРАТ! ЩЕ СА ГЛАДНИ, АЛА НЕ ЩЕ СЕ НАСИЩАТ! ЩЕ СА ЖАДНИ, АЛА НЕ ЩЕ СЕ НАПИВАТ С ВОДА! НИЩО И НИКОЙ НЕ ЩЕ МОЖЕ ДА ИМ ПОМОГНЕ, АКО НЕ СЕ ПОКАЯТ И ДО КРАЯ НА ЖИВОТА СИ НЕ ПРЕБЪДАТ В ПОСТ И МОЛИТВА!"
цитирай
76.
анонимен -
Opppssssssss komentar 74 beshe za ...
14.05.2010 19:07
Opppssssssss komentar 74 beshe za kometnat 23 ((:
цитирай
77.
анонимен -
hm
14.05.2010 19:30
ako e istina ne hodete,podkrepqm statiqta.ne sum zapoznat s muzikata na ac dc
цитирай
78.
анонимен -
Работата на богословите е да нап...
14.05.2010 19:48
Работата на богословите е да напътстват и съветват християните с мъдро тълкуване на светите книги.
Тъжно и срамно е че очевидно психически увреден човек като авторът на статията се нарича богосллов.
Това трябва да е нашият духовен пастир?!
Ето заради такива хора православната ни църква запада и е обект на присмех и разруха!
цитирай
79.
grobari -
аз съм склонен да се съглася с авт...
14.05.2010 19:59
аз съм склонен да се съглася с автора.рокът доволно се използва от 'тях' в полза на развращаването на децата.вижте кво стана с дьарвис кокър,когато го изпя в прав текст...майната му,мене честно казано ме боли фара,но ми е болно като гледам масите как ги водят за носа
цитирай
80.
анонимен -
Ха!
14.05.2010 20:11
Хора всякакви, разбирания всякакви...смешни сте. Всичко е само в главата ви.
Гади ми се от вас.
цитирай
81.
анонимен -
Прав е!
14.05.2010 20:12
Но тези които ходят на такива концерти така или иначе не са никакви християни, а най-обикновени лумпени, пияници и наркомани...
цитирай
82.
анонимен -
Ох, пак ли! Тия свещеници нямат ли си ...
14.05.2010 20:13
Ох, пак ли! Тия свещеници нямат ли си друга работа? Аз не съм фен на AC/DC, ама чак да ги наричат поклоници на дявола? Да не сме в 13 век, бе? А и те и за Мадона говореха така. Вместо да вземат да направят нещо за децата и за младите хора, които стават жертва на наркотиците и всякакви секти те се занимават с простотии! Ама така е по-лесно! Как да признаят, че децата не проявяват никакъв интерес към общуването с Бог? И коя има вина за това? Едва ли са Мадона и AC/DC.
цитирай
видял този материал по-рано, щях да си взема концерт на ACDC. Нищо, мислено им се покланям :-)
цитирай
84.
анонимен -
и незбравимо прекарване на всички ...
14.05.2010 20:24
tili написа:
и незбравимо прекарване на всички AC/DC почитатели довечера!
Да не забравяме, че родоначалника на Иисусовия род - св.пророк и цар Давид е свирел и пеел майсторски и е предвождал народни веселия. В иконографията се изобразява с арфа в ръка. Всяка дарба е от Господ. Веселието не е противно Богу - напротив. Той не обича мрачни фарисеи!!!
Изкефете се здраво, християни и други ;-)))
Как може да сравняваш музиката на този божествен инструмент арфата с агресивно-деградивната дандания на рок/метъл бандите?!?
цитирай
85.
анонимен -
Виктория
14.05.2010 20:29
Защо не вникнете в написаното, а веднага обиждате автора на статията?
Някъде да е писал, че да се слуша рок-музика е грях? Писал е, че е издигнато изображение на дявола, което аз също не разбирам защо трябва да е там и да се свързва с рок-музиката, в която има толкова много незабравими балади, възпяващи любовта! На Мадона концерта също не приех това, което беше направила в Англия и Москва с кръста- сменила е католическата християнска вяра с юдеизма- о.к. , нейна си работа, но публично да хули Христа- в това не бих станала съюзник, чрез посещението си на неин концерт!
Честно, ако AC/DC са направили такова голямо сатанинско изображение на стадиона, ще ме разочароват- това да се пропагандира сатанизма чрез музиката, е по-кофти от предизборен концерт, когато използват музиката с идеологическа цел!
Авторът на статията не кълне, а предупреждава с цитирани извадки от Светата Бибилия, така че не го обвинявайте! Когато видите брат си и сестра си да греши, няма ли да ги предупредите? В случая става въпрос за погибел на душите, което е много по-страшно от това да навредиш физически на човек!
На всички братя и сестри по Христа- нека Господ бди над нас и направлява пътищата ни, да не ни вкарва в грях и да изпълни с вяра, любов и благоденствие дните ни! Амин!
цитирай
86.
анонимен -
и аз да кажа.
14.05.2010 20:29
Българи, не се кланяйте не само пред изображението на дявола !
Не се кланяйте пред никакви изображения !
Ако накой, знае как изглеждат всички ТЕ, той със сигурност не е между тези
които правят изображенията.
Вярвайте в доброто дело на хората и на тях се кланяйте.
Вярвайте в този Бог, който обича всички хора еднакво, а не този,който ни учи да
го наричяме само наш и не ваш !
Вярвайте в Бог а не в носители на божието слово, зщото няма религия без
манипулативен характер.
В крайна сметка вярвайте в това, което чувствате !
цитирай
87.
анонимен -
Ей...
14.05.2010 20:42
я мини по манастирите и виж какви бардаци са станали!... Или попчетата с големите задници и търбуси по църквите... Там са дяволите!
цитирай
88.
анонимен -
смешно ако не беше трагично...
14.05.2010 20:50
Хвани единия удари другите! Последователите и на религията и на масовата култура са един и същи дол дренки - хора заслепени и потънали в собственото си невежество, оставили се да ги превърнат в стадо. Винаги ми е било гадно да съм един от тълпата и винаги съм се стремял да съм Човек! Не разбирам коленичилите с блестящи очи пред изображения или проповедници така както и не разбирам същото изражение в очите на пияни и дрогирани тълпи тийнейджъри пред сценичните си идоли. Би било забавно да гледаш как двете страни се анатемосват и откровенно псуват един други, ако не беше трагично, защото става дума за един народ - един народ който хитро и безскруполно го разединяват и обезличават. Идете си на концерта. Радвайте се на любимата си музика, молете се на идолите си, богове и кумирите си, а когато имате малко свободно време да останете със себе, си помислете над думите ми. Направете го за вас, за родителите си и за децата си и за бъдещето на страната и народа си!
цитирай
89.
pilcho -
ахахахаха
14.05.2010 22:04
Ама те и компютрите са от дявола, както и интернет! Да не говорим за операционната ти система, която е писана от нормални атеисти, които слушат какъв ли не метъл...
А през това време в цяла Европа се опитват да намалят болестното влияние на измислените ви религии.
цитирай
90.
анонимен -
Поздрав и корав за попа
14.05.2010 22:20
http://www.youtube.com/watch?v=BwxJ46HWXbA
цитирай
91.
анонимен -
God Hate Us All
14.05.2010 22:34
Дядо попе, виж това http://www.vbox7.com/play:ca6ceb42, тези също ще идват в София
цитирай
92.
анонимен -
Бог не съществува.
14.05.2010 23:30
Бог не съществува.
цитирай
93.
анонимен -
Скъпичко,а ?
14.05.2010 23:34
Личи си че на някой не са му харесали цените на билетитеее или може би не се е уредил ? Направо ми става жал за такива хора ....
цитирай
94.
mglishev -
Аман от неофити.
14.05.2010 23:50
Аланкоолу, православието не е някаква секта, та да се държим като някакви бесновати тупани, които като видят паяк-кръстоносец, падат пред него на колене или разпознават образа на св. Терапонтий Велешки на филия препечен хляб.
Да пази Господ от фанатици...
цитирай
95.
анонимен -
ТРАГЕДИЯ ОЧАКВА БЪЛГАРИЯ!
14.05.2010 23:57
Франц,
не разбра ли ,че Вашето време отмина?
Не съм на концерта не заради твойте страховити думи а защото не намерих билет.
А остави всеки да решава сам за себе си.45 години едни други пееха твойта песен-за западната пропаганда и тн...
Няма ли да имат край тези глупости?
ACDC са велики.Сори,че не можах да ги гледам на живо.
цитирай
96.
анонимен -
6te q promenim be kolko mu e ...
15.05.2010 00:06
Ще допълним някъде в библията че рок музиката е сатанистка да имат материал за следващия път да не са неподготвени както сега ...
цитирай
97.
анонимен -
ВНИМАНИЕ!!!!!.....ВСИЧКИ НА КОНЦЕРТА--ХРИСТОС Е ВЕЛИК-/АНБОСС/
15.05.2010 00:23
ВНИМАНИЕ!!!!АВТОРА ,ИЗОБЩО НЕ Е ВЯРВАЩ!ЦЕЛТА Е ДА СЕ ОПЛЮЕ, КОНЦЕРТА НА АС/ДС, И ДА СЕ СЪЗДАДЕ БРОЖЕНИЕ И АНТИ- НАСТРОЕНИЕ ,СРЕЩУ РЕЛИГИЯТА!!!!
ТОВА Е КОМУНИСТИЧЕСКО-ЧИФУТСКА,ПОСТАНОВКА ЗА ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ НА МЛАДИТЕ ХОРА НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ,КУЛТУРНИ ЦЕННОСТИ!!!!!
ВСИЧКИ НА КОНЦЕРТА--ХРИСТОС Е ВЕЛИК!!!!!!
цитирай
98.
анонимен -
Как може да кълнеш така, мършо? На ...
15.05.2010 00:33
Как може да кълнеш така, мършо? На Исус на кура да умреш...
цитирай
99.
анонимен -
Как смеете.....
15.05.2010 00:46
Как смеете , вие да говорите от името Господне.Къде точно се извършва преклонение пред дявола , че нещо ми обягва.Като послушаш малко музика ли?Или потанцуваш?И как се осмелявате да заплашвате мен , моето семейство и моето имущество.Разбирам от ваше име да го правите , но не.Вие прекрачвате границата като се криете зад името на Спасителят и кълнете обикновения човек.Ето защо сега сте на този хал, защото хиляди години сте манипулирали обикновения човечец , внушавалисте му най-различни простотии.За ваше сведения аз съм вярващ , но не съм религиозен ,защото вярата обединява хората , а религията ги разединява.Иисус Христос е в душата на всеки човек.Спрете да говорите от Негово име.
цитирай
100.
анонимен -
лелеее, "колко мъка има на ...
15.05.2010 00:55
лелеее, "колко мъка има на този свят" - казал Моканина :)))))
някой май го треска съчмата, какъв дявол, какви 5 лева :)))) хората се веселят, война ли да правят или да се заровят някъде, за да са угодни на нечии изкривени разбирания .... богоугодни, я се вземете в ръце :)
цитирай
101.
анонимен -
дядо поп не го ли е страх от дяволс...
15.05.2010 00:58
дядо поп не го ли е страх от дяволското творение наречено компютър и този побратим на порното - интернета :)))) я веднага да си напръска монитора със светена вода и да потърка клавиатурата с китка босилек :)
цитирай
102.
анонимен -
СТРАХОТЕН КОНЦЕРТ!!! Изображение ...
15.05.2010 01:33
СТРАХОТЕН КОНЦЕРТ!!! Изображение на дявола никъде не видях, но пък за сметка на това много рогат добитък имаше на стадиона, а и една шапка с рогца, няколко мили метъла, които казваха "извинявай" при разминаване.....три груби просташки изключения имаше де, но като цяло много възпитана ми се видя тази сатанинска паплач. При това, непознати се прегръщаха по братски и скачаха от радост, но не правеха заклинанияи поклонения. Пиеше се бира и вода, но не вино ( което май е и с по-високо съдържание на алкохол) Моите забележки като цяло са към озвучаването, което не беше на ниво и може би към лошия навик на българите да си хвърлят боклука на земята! Искам да попитам автора в тази връзка, ако според него непознати хора, които се забавляват без да се бият и псуват са сатанисти, то какви са православните български футболни запалянковци, които ходят по мачовете и що не вземе да навлезе по-дълбоко в проблематиката като разясни какво ще се случи на грешните отбори от А и Б футболна група и да даде пример с ЦСКА, на което сега може би няма да му издадат лиценз................:D:D:D:D
цитирай
103.
анонимен -
От кризата ли е незнам, ама народа ...
15.05.2010 03:03
От кризата ли е незнам, ама народа наистина е изкукуригал. По комунизъма за такива типове като тоя дето е написал тия щуротии си имаше специализирани заведения където им даваха разноцветни хапчета. Това не е за подигравка, човеко си е луд
цитирай
104.
swetq -
АХАХАХ
15.05.2010 05:13
Копеле къртиш верно мивки, няма по лесен и мощен начин да се урони престижа нацърквата от този да оставиш некои верващ да говори :)
Верно акто доийдат Slayer ще падне един ад едни чудесии :)
цитирай
105.
pegas08 -
Ало, готините, по- кротко!
15.05.2010 06:51
Не дивейте тука. Има си стадион!
Оставете човека на мира!
Живеете в най-скапаната държава в Европа!
По- кротко!
И аз съм за концерта на групата,
но не ругайте човека!
Това е ебати и демокрацията!
Психо срещу психо!
По- кротко!
Елате и на конкурс за поезия- пост #676!
Човек трябва да види и чуе различни неща,
преди да поеме по своя път!
Бон воайаж!
цитирай
106.
анонимен -
напълно подкрепям автора на ста...
15.05.2010 07:09
напълно подкрепям автора на статията ,не за друго а защото ас/дс са един от наи лошите рок изпълнители.требва да има яка жица но не самоцелно.тия стържат колкото шум да има.
цитирай
107.
mglishev -
Чшш, рокът е християнски, ве
15.05.2010 08:09
Нали Иисус е казал на св. Петър: Ти си камък (rock) и на тоя камък ще съградя Църквата Си :)
цитирай
108.
misbis -
звучи добре,ако...
15.05.2010 08:13
не беше майнд контрол програма.
НЯМА НАКАЗАНИЯ СВИШЕ.ИМА ИЗБОР-ОСЪЗНАТ ИЛИ ПОД ВЛИЯНИЕ НА МАЙНД КОНТРОЛ ПРОГРАМИТЕ.
ВСИЧКИ СВЕТОВНИ АРТИСТИ,ВЛКЮЧИТЕЛНО И ВЪПРОСНАТА ГРУПА РАЗПРОСТРАНЯВАТ КОНКРЕТНА МАЙНД КОНТРОЛ ПРОГРАМА,КОЯТО НА ПРОГРАМИРА ПОДСЪЗНАНИЕТО НА ТЪЛПАТА. И ТУК АВТОРА Е ПРАВ,ВЪПРЕКИ,ЧЕ СЪС СВОИ ДУМИ СИ ОБЕСНЯВА ЯВЛЕНИЕТО......ЧРЕЗ РИТМИТЕ НА МУЗИКАТА,ИЛИ ЧЕСТОТАТА НА ВЪЛНИТЕ И, СЕ ВКАРВАТ В МОЗЪКА НА ИНДИВИДИТЕ СЪОТВЕТНИТЕ ПРОГРАМИ ЗА КОНТРОЛ НАД СЪЗНАНИЕТО.
цитирай
109.
анонимен -
САТАНАТА ТИ ГО БУТА
15.05.2010 08:16
СЛАВА САТАНА БОКЛУК ФИЛМИРАН!
цитирай
110.
vmir -
В Билията е записано:
15.05.2010 08:48
"Не врачувайте и не гадайте"
цитирай
111.
анонимен -
АЗ съм си АЗ, а не някой друг
15.05.2010 08:48
Към ivofranz - Не добре написано - НО СИ ПРАВ!
Към уважаемите коментатори - Това ли е цвета на родината ни?! НЕПРИЕМЛИВА е тази писменна проява на зависимост към едни подстрекатели към насилието!
цитирай
112.
анонимен -
ХА-ХА
15.05.2010 09:00
ТОЯ СЕ Е НАСВЯТКАЛ НЕЩО, ДА ИДЕ НА ПСИХИАТЪР ДА МУ ПРЕДПИШЕ МЕДИКАМЕНТИ :)
цитирай
113.
анонимен -
:)
15.05.2010 09:27
Пич, смени дилъра!
цитирай
114.
itsoiii -
трагедията произтича от такива постинги
15.05.2010 09:27
Аз съм православен християнин и като такъв мога да ти кажа, че това е абсолютизиране и неправилно интерпретиране на нещата. Тоя пост е също толкова вреден, колкото и тези, които се кланят на дявола. Това е ШОУ, ТЕАТЪР, ИЗКУСТВО и НЯМА АБСОЛЮТНО НИЩО ОБЩО С РЕЛИГИЯТА. А такива като тебе могат да повлияят на хора с лабилна психика и да си теглят ножа или въжето. Когато не разбираш от светски живот, светски работи, ПО-ДОБРЕ НЕ СЕ МЕСИ. И дано Господ ти прости невежеството.
цитирай
115.
itsoiii -
а, и още нещо
15.05.2010 09:38
първо - научи се да разграничаваш нещата - религия от шоу и театър
второ - проповеди се правят в ХРАМОВЕ
трето - ВСЕКИ ИМА ПРАВО НА ИЗБОР И ТИ ТРЯБВА ДА УВАЖАВАШ ЛИЧНИЯ ИЗБОР
четвърто - ВСЕКИ ИМА ПРАВО НА МНЕНИЕ И НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА СЪВПАДА С ТВОЕТО
пето - трагедии са се случвали, случват се и ще се случват и занапред. ТОВА Е ЖИВОТЪТ, А НЕ РЕЛИГИЯТА.
шесто - изказваш се от позицията на вестител, като че ли знаеш кога и как ще се случи следващата трагедия, та изказваш предупреждение...жал ми е за такива като теб.
седмо - отиди монах в манастир. Ако там оцелееш и не се изпотрепете помежду си за власт, а се разбирате, обади ми се.
цитирай
116.
oposin21 -
еи 81 ти кого ще наричаш лумпени, ...
15.05.2010 10:19
еи 81 ти кого ще наричаш лумпени, пияници и наркомани... бе селяндур побеснял аз харесвам тази музика това не ми пречи да отстъпвам все още място на възрасни хора и бременни по реисовете(да вдигнат ръка тези които го правят още-яяя колко сме много) че дори и не пуша а ти и тоя автор на блога ходете да се лекувате
цитирай
117.
анонимен -
AC/DC?
15.05.2010 10:45
Къде видяхте "сатанистичен" образ по-точно? Какво е изображенето на Дявола според вас, като никой не го е видял или да бъдем по-точни, той е бил най-красивият ангел и се е възгордял, най-красивият от всички ангели. Заради горделивостта си тръгва срещу Господ. Хората се чудят как със своето съзнание да могат да си обяснят и възприемат неща, които не са виждали никога. Знаем образа на Господ - добре. Но знаем ли образа на Дявола? Пентаграми, Дракон, Козел с рога... какво ли не ражда съзнанието на човека. Много от нещата са хиперболизирани, ако се отнася за подобно нещо. Хората винаги изобразяват нещо от което се страхуват в най-страшната му форма. Всъщност той носи ли плътско изображение? Също както Господ той е духовно същество (само предполагам както и всички хора, така и аз се задоволявам само с предположения) и нито може да бъде видян, нито докоснат. Както човек усеща Господ с мислите и чувствата, така и изпитва чувствата свързани с Дявола, но с противоположен знак. Пак питам: къде е образа на Дявола в този концерт в случая? Но не образите измислени от човека. Това е просто стил на музика, никой не е задължен да го харесва или слуша. Всеки сам си решава. Ако знаете английски, текстовете на AC/DC никъде не се пее, нито внушава агресия. Просто мелодията е по-агресивна. Все пак хората са там не на панахида (извинявам се), а да се забавляват. Всичко се прави за шоу и реклама, да бъде ексцентрично за да има внимание от хората. Това е!
цитирай
118.
анонимен -
Амамууу
15.05.2010 10:47
Ей баце, ти си за психиатър. Вземи се погрижи за здравето си, особено ако мислиш да имаш деца.
цитирай
119.
анонимен -
до 115
15.05.2010 10:54
Като си православен християнин, комфортно ли ти е пред изображения на дявола или да ти се пее ( в превод ): "Ти си още млад, но ти ще умреш! Няма да взимам пленници, няма да пощадя ничий живот и никой няма да ми се възпротиви! Аз намерих своите камбани и ще те взема в ада! Аз ще те намеря! Адските камбани. Да! Адските камбани!"?
Като е ШОУ, ТЕАТЪР, ИЗКУСТВО и т.н. това променя ли факта, че си се лее сатанизъм от сцената? Ако си атеист, будист и т.н. надали има кой знае какво противоречие, но да си православен християнин...
Да се абстрахираме от това, което е писал автора, по-горе, и да предположим, че е прекалил!
Ако не знаеш християните са умирали с хиляди, за да не се покланят пред разни изображение, т.е. да не ги почитат. Прочети житията на повечето мъченици-светци, които са хиляди ... примерно Св. Георги. Щом тези хора са си давали живота, за да не почитат разни кумири, какви са тези които доброволно се забавляват пред изображение на дявола, православни може би?
Даже в Евангелието пише: "Никой служител не може да да служи на двама господари, защото или ще или ще намрази единия и другия ще обикне или ще се превърже към единия, а другия ще презира. Не може да служите на Бога и на мамона"
Това са думи на Иисус Христос, християнин означава да си последовател на Христа! Значи, за да си православен християнин, тези думи са съществени! Ако някой не иска да е християнин или не го устройва, това е съвсем друг въпрос, аз няма да заплашвам като автора, нито пък ще обиждам или квалифицирам като многото коментиращи. Всеки има глава на раменете си и прави това, което счита, че е добре за него....
цитирай
120.
анонимен -
Най-накрая Господ слезе и при вас, булгари нещастни!
15.05.2010 10:55
:)
цитирай
121.
mglishev -
Много добре казано.
15.05.2010 10:57
itsoiii написа:
Аз съм православен християнин и като такъв мога да ти кажа, че това е абсолютизиране и неправилно интерпретиране на нещата. Тоя пост е също толкова вреден, колкото и тези, които се кланят на дявола. Това е ШОУ, ТЕАТЪР, ИЗКУСТВО и НЯМА АБСОЛЮТНО НИЩО ОБЩО С РЕЛИГИЯТА. А такива като тебе могат да повлияят на хора с лабилна психика и да си теглят ножа или въжето. Когато не разбираш от светски живот, светски работи, ПО-ДОБРЕ НЕ СЕ МЕСИ. И дано Господ ти прости невежеството.
Поздравления, колега.
цитирай
122.
анонимен -
Псалмопевец
15.05.2010 11:48
Хора, от Ивайло получих вдъхновение! Представете си клетвите на този богослов в съпровод с яка жица! Направо - гот! Ако някой се е отрекъл от Христос, това не сме ние, дето обичаме метъла, а такива дървета дето не изпълняват думите на Господ: "Обичай ближните си!"
Поздрави на всички православни метъли! Heavy metal, копелета! До дупка!
цитирай
123.
анонимен -
ку-ку
15.05.2010 12:45
я отивай да си пиеш хапчетата - кретен!
цитирай
124.
pulsar -
predvaritelno se izvinqvam za latinicata...
15.05.2010 12:50
No prosto ne mozah da ne napisa i az red-dva po povod tozi posting...?!?!?!
Ot dosta godini nasam sum si izgradil lichno mnenie i predstava za tova shto e to religiqta
i ima li tq pochva u nas kakto i kadeto i da bio po sveta.
Principno sum toleranten kum podoben rod statii, NO da se propagandirat bedstviq i uzasi na fona na edin muzikalen koncert, bilo to i tozi na AC/DC, e poveche ot nelepa postanovka i opit za POREDNATA agitaciq v nasheto obshtestvo na psevdo moral i to na momenti ot hora, koito ot parva raka znam, che imenno te se vozqt na avtomobili marka Mercedes, za ne po-malko ot 200 000 EURO ?!?!? Tochno edna elementarna spravka shte dokaze tvardenieto mi po-gore, za tezi koito mislqt che tova ne e istina.
Vaprosat e poveche ot principen i e aktualen ne samo zaradi vcherashniq koncert, na koito az samiq ne prisastvuvah nezavisimo, che sum fen na tazi muzika. Spored men, usiliqta v nasoka da se mrazim i razdelqme, za poreden pat pokazvat bezsilieto na edna ideq, koqto veche nad 2000 godini se opitva da izkara opredeleni hora ot chovechestvoto PO-PRAVOVERNI ot drugi. I sami stavame svideteli na tova kak vsqka edna religiq, nezavisimo ot datata i proizhoda si v istoricheski plan, e samo i edinstveno mnogo seriozna marketingova politika, koqto ponqkoga se sponsorira i ot celi darzavi...
Ta... tozi posting me kara za poreden pat da se zamislq ZASHTO dori i v nashi dni ( ili moze bi shte e po-pravilno da se kaze: tochno v nashi dni) otnovo religiqta se namesva s adska sila da razdava PRAVO v tova koi i kak da zivee zivota si.
Lichnata mi filosofiq e, che dobro i zlo nqma, ima samo nachin na interpretaciq i deistviqta na individa opredeleqt lichniq mu pat. Da se kategorizira dali opredelen stil muzika e sataninski ili angelski e poveche ot nelepo, no tova estestveno e moe lichno mnenie.
Ziveem vav vremena, v koito shte trqbva da sme vse po-sploteni i edinni, a obratnoto vodi do tochno tova - razdelenie. Temata ima zashto da se komentira, mislq...
цитирай
125.
rezo -
ей, СКОТи Пипън.....
15.05.2010 13:09
О, мой боже, правий боже!
Не ти, що си в небесата,
а ти, що си в мене, боже -
мен в сърцето и в душата...
Не ти, комуто се кланят
калугери и попове
и комуто свещи палят
православните СКОТОВЕ;
.................
давам ти тема за размисъл, въпреки че в конкретния случай , май е прекалено късно, г-н Франц ...Бекнебауер
цитирай
126.
анонимен -
дедо попе,
15.05.2010 13:41
бегай да си изпереш мазната килимявка :)
цитирай
127.
ivouzunov -
Стига бе. . "пичове" ...
15.05.2010 14:14
Стига бе .."пичове" -направихте го по -популярен от кучето Мима !? ;)) Всеки ходи ,където си иска... А в "Денят на Страшният съд".. ще видим кой крив , кой -прав !! ;))) !! Пък и това си е неговия ... Блог !!;))) Там може да си пише ..каквото си ..иска !! ;))
цитирай
128.
pontis -
ей, ще спасяваме "православните българи" ....
15.05.2010 14:44
ами спасявайте ги, от "православието- т.е. Българската православна църква" ... probably най-изостаналата църква в света ...
цитирай
129.
анонимен -
Тъпи метъли
15.05.2010 15:12
Де бе, не се засягайте чак толко, аман от тъпи метълисти! Като по-млад ги маах по-крадинките, деба и миризливите маймуни, деба!
цитирай
130.
анонимен -
ц ц ц
15.05.2010 15:34
kontra написа:
....Считам, че не си наясно с основите на християнската доктрина!
аз също
цитирай
131.
анонимен -
Хихи
15.05.2010 15:59
Ако този автор си вярва - нека си пелтечи, явно никой не убеждава. Струва ми се, обаче, че е от онези полу-идиоти, които пишат какви ли не абсурди в нета само за да предизвикват реакция и някой да им обърне внимание, а те да се изживяват като големи манипулатори. И в двата случая картинката е жалка. Концерта беше с прекрасна енергия вчера, София се усмихна и до късно беше уживена от щъкащи хора. Само така :)
цитирай
132.
анонимен -
АХАХАХАХАХАХА..поеми :D:D:D
15.05.2010 16:15
Един среден за тебе бе,коч такъв...шизофреник..Господ да пази от такива като тебе!Май много си вярваш,а?!... I'M ON THE HIHWAY TO HELL,бате ,а за тебе не знам.. ::D
цитирай
133.
анонимен -
Къде е Бог? Или защо Българската Църква е човеконенавистна и догматична???
15.05.2010 17:02
Християнството е изградено като религия на една огромна Империя - Римската!!! То е официален инструмент на държавното управление насочен към държане в подчинение на огромни маси от хора, различаващи се като култура, език, материално благосъстояние и разпространени на три континента. За това в основата му е заложен Страхът - страхът от Бог. Той е Всемогъщ, Всевиждащ и Възсъздаващ справедливост. Той е навсякъде и във всичко. Неподчинението се наказва строго с мъки, страдания, разрушения, с Погибел. Ето защо тази статия не бива да учудва никой. Тя не приласкава, тя не съзидава - тя плаши. Такава е и християнската религия - тя не е за свободни и независими хора - не е за непокорни и свободни - тя е за овце. Тази статия плаши овце. За съжаление живеем вече в съвсем друго време. У нас и в Църквата ни не се намери Реформатор - такъв и никога няма да се роди - църквата ни е Идеологически Кастрат. Казвам това с най-искренно съжаление.
Отче, потърсете прошка за тази статия, дано Бог се смили над душата Ви.
цитирай
134.
анонимен -
Ето това е БОГОХУЛСТВО !
15.05.2010 17:20
Да ползваш БОГ за да заплашваш е виша форма на БОГОХУЛСТВО !
Искам да видя какво ще напишете за Епика (Epica), които идват в Каварна тази година ! Те направиха цял албум, в които много ясно си изказват мнението за религията ! Или пък за Scorpions !
цитирай
135.
анонимен -
Proklqtieto me dostigna
15.05.2010 17:32
Hora istina ima v dumite mu proklqtieto me dostigna: delata mi propadat(trqbvashe da u4a ama nemoga) imota mi se sasipa (prysna vino po bqlata stena) tri pyti qdoh oshte sym gladen (ostanala beshe samo dieti4nata hrana na maika mi v nas ) piq voda oshte sym jaden (alkohola dehidratira) nishto i nikoi nemoje da mi pomogne (PROKLET MAHMURLUK) kajete kak da se izcelq :D
цитирай
136.
анонимен -
Пич, кажи че това е една голяма шега и ...
15.05.2010 18:55
Пич, кажи че това е една голяма шега и се еб*в*ш с блогърите тук, защото в противен случай... много жалко за теб ;)
цитирай
137.
анонимен -
Смяхххххх!!!
15.05.2010 19:43
Абе, попе, ще ти го кажа на чист, запазен през вековете, български език: К*р за тебе и за твоя бог!
цитирай
138.
анонимен -
........................
15.05.2010 20:49
СМЯХ В ЗАЛАТА!
цитирай
139.
анонимен -
моето мнение
15.05.2010 20:54
misbis написа:
не беше майнд контрол програма.
НЯМА НАКАЗАНИЯ СВИШЕ.ИМА ИЗБОР-ОСЪЗНАТ ИЛИ ПОД ВЛИЯНИЕ НА МАЙНД КОНТРОЛ ПРОГРАМИТЕ.
ВСИЧКИ СВЕТОВНИ АРТИСТИ,ВЛКЮЧИТЕЛНО И ВЪПРОСНАТА ГРУПА РАЗПРОСТРАНЯВАТ КОНКРЕТНА МАЙНД КОНТРОЛ ПРОГРАМА,КОЯТО НА ПРОГРАМИРА ПОДСЪЗНАНИЕТО НА ТЪЛПАТА. И ТУК АВТОРА Е ПРАВ,ВЪПРЕКИ,ЧЕ СЪС СВОИ ДУМИ СИ ОБЕСНЯВА ЯВЛЕНИЕТО......ЧРЕЗ РИТМИТЕ НА МУЗИКАТА,ИЛИ ЧЕСТОТАТА НА ВЪЛНИТЕ И, СЕ ВКАРВАТ В МОЗЪКА НА ИНДИВИДИТЕ СЪОТВЕТНИТЕ ПРОГРАМИ ЗА КОНТРОЛ НАД СЪЗНАНИЕТО.
По-полека с "майнд контрола"моля.Тази група съществува от 37 години,когато тази глупост,която тукущо изрече би звучала толкова нелепо,че ще те вкарат в лудница.Имало е само 1 единствен опит с 24тия кадър,но това е било пълен провал,така че моля те,недей ръси глупости.
Колкото до автора,наистина,нямаш право да говориш от името на Господ,камоли да заплашваш хората по такъв начин,само ще им навлечеш гнева.Ако концерта помага на хората да се сближат(не беше ли това целта на църквата?),защо да не отидат?
цитирай
140.
анонимен -
да да да
15.05.2010 21:47
пич,хакам ти го на Бога,хакам ти го на вярата и в г*за ти го хакам. Хакам ти го в сектантските глупости.Хакам го и на феновете на Ac/Dc. И на Сатаната му го хакам..и на баща ти го хакам.Всички сте болни,честно
цитирай
141.
анонимен -
мда...
15.05.2010 21:58
Заблудени сте... всичките до един...
Не е лъжа, че чрез звука може да се контролират цели маси хора, но те сами трябва да го пожелаят... В смисъл, човек трябва да е предварително податлив на контрол, за да се влияе от подобни глупости... Преди имаше номер, чрез телевизията да правят същото... Нека само да кажа, че просто на всички им е по-лесно да бъдат контролирани, а неуките винят други неща за това... Просто човека го мързи, това е, като го питаш защо не се бори, той казва, че няма смисъл и обвинява, както в случая - музиката, така и какво ли още не. Истината е, че на човешката раса й ХАРЕСВА ... Отричайте колкото искате, но щом се съобразявате със закона, и щом се замисляте "какво ще си кажат другите?" значи сте свикнали... Толкоз.
цитирай
142.
анонимен -
Какво си написал дори няма да коментирам...
15.05.2010 22:12
...но едно ще ти кажа - никак не е християнско да кълнеш. Чувал ли си, че се връща? Тройно? :)
цитирай
143.
анонимен -
НИКОЛОВ
15.05.2010 22:51
Рокът не е развращаваща музика. Рокът не е и комерсиална музика.Ама кво да кажем за силиконените мутанти на Пайнер, "великата" Мадона и дето се излиза и изчука с половината свят подобните на нея голотии, ...за "праведните" водачи на стадото в черни раса, дето чукат малки деца.Като прекараш половината си живот в слушане на музика от всякакви жанрове, тогава спори и давай мнения и квалификации! Засега си недостоен противник !
цитирай
144.
анонимен -
Греха
16.05.2010 00:00
Защо ни кълнеш? Не е много в християнските ценности
Аз бях на концерта и си изкарах страхотно. Не съжалявам и за минута от времето там (освен за Конкурент :)
И не смятам, че съм се преклонил пред дявола. А и не вярвам, че изображението на дявола е толкова пагубно за душите ни.
Важно е какво правим, а не какви песни пеем. И да не кълнем другите, че ще им се случват нещастия и ще горят в ада...
цитирай
145.
анонимен -
HELL
16.05.2010 00:12
IM ON MY WAY TO THE PROMISED LAND
IM ON THE HIGHWAY TO HELL
HIGHWAY TO HELLLLLLL
цитирай
146.
анонимен -
ах
16.05.2010 00:13
само да ми паднеш ще те изкъртя , откачалка мръсна, каквото пожелаваш това ще ти се върне
цитирай
147.
анонимен -
Амин!
И не забравяй да пуснеш в...
16.05.2010 00:41
Амин!
И не забравяй да пуснеш водата...
цитирай
148.
анонимен -
Ау
16.05.2010 02:50
бахти...аман от ненормалници...намерил нашия "голем християнин" да ни обяснява кое е правилно и кое не..чшшшш, педеруга, не се изказвай неподготвен, а почни да се занимаваш с нещо ползотворно и смислено, тука никой не си отказал от концерта, да знаеш ахаххахах
вчера бях на AC/DC, ше ходя да заколя някой петел, че съм закъсал с парите, та сатаната да ми прати отдолу ахахахахахахах
YOU'VE BEEN....THUNDERSTRUUUUUUUCKKK!!!!!!!
IF AC/DC IS WRONG, I DON'T WANNA BE RIGHT!!
цитирай
149.
анонимен -
Мишо, дано Господ ти прости за тъ...
16.05.2010 03:19
Мишо, дано Господ ти прости за тъпотиите, които си изписал. След концерта се заредих с такова количество положителна енергия, че просто ти е бедна фантазията, какви са възможностите на групата AC/DC. 60000 щастливци от най-различни възрасти присъстваха на събитието на годината, лицата им бяха озарени с щастливи усмивки...а ти Мишо иди се покай за злобата и лошите мисли, които изля тук.
цитирай
150.
анонимен -
извинявай Ивайло, че те нарекох ...
16.05.2010 03:24
извинявай Ивайло, че те нарекох Мишо. И бегом да се покаеш дребна душице.
цитирай
151.
fufy -
На теб определено не ти е лесно! :D ...
16.05.2010 13:47
На теб определено не ти е лесно! :D Имаш нужда от лекарска помощ!!!
цитирай
152.
анонимен -
Е що за велики глупости са това?! ...
16.05.2010 17:49
Е що за велики глупости са това?! :-))))
цитирай
153.
анонимен -
Hell aint a bad place to be
16.05.2010 18:08
http://www.youtube.com/watch?v=M-QqAwbNwwE , поздрав за автора :)
П.П. кода от картинката ми е 4 666 :))))
цитирай
154.
анонимен -
...
16.05.2010 19:48
анонимен написа:
Де бе, не се засягайте чак толко, аман от тъпи метълисти! Като по-млад ги маах по-крадинките, деба и миризливите маймуни, деба!
Ахааа не ми е ясно защо се зачеква темата за "тъпите метали" чалгарите са по интелигентни нали?! Айде да не се засягаме от към музикални предпочитания .. а относно темата значи ние сме около 65 000 които бяхме на този концерт и си разтрошихме главите от кеф и относно автора аз на концерта бях с един Отец .. и искаш да ми кажеш че това е богохулство ?!
цитирай
155.
анонимен -
Всички сме сатанисти,шизофреник такъв
16.05.2010 20:45
Попе,ела на Slayer (С-л-е-й-ъ-р се чете,за твое улеснение го казвам,щото то английския е сатанински език) на тревата на 22ри юни аз ще ти платя билета,ама с расо те искам.
цитирай
156.
анонимен -
Православен портал
16.05.2010 21:16
Православният портал "Достойно есть" ( http://dostoinoest.com ), набира автори на статии и желаещи да превеждат кратки новини от руски на Български. Всеки, който пише или събира интересни материали от мрежата, свързани с Православието е добре дошъл. Както и всеки който има желание да набира текстове от книги от домашната си библиотека и да ги предоставя. Приемаме и позиции на православни християни по наболели теми, като тази. Изпращайте писма до dostoinoest.com@gmail.com , в писмата си посочвайте, че желаете да имате авторски акаунт, както и адреса на блога си, ако имате такъв) . По пощата можете да ни пращате и директно статии и материали.
Бог да ви благослови!
цитирай
157.
анонимен -
Ae, поздрав от мен с Chapel of Ghouls ...
16.05.2010 22:02
Ae, поздрав от мен с Chapel of Ghouls на Morbid Angel... http://www.youtube.com/watch?v=hz80M3aVyjY Dead, your god is Dead
цитирай
158.
анонимен -
Поздрав за попа Slayer - Disciple
16.05.2010 22:36
А сега сериозно...Ивайло,по принцип уважавам хора които са религиозни и си вярват в Бог или в там каквото и да е,но са добри,милосърдни и отворени към различни от тяхната вяра неща.Сега ми кажи ти какъв си? Един луд човек,който е решил да връща времето,което историците не напразно са нарекли "тъмните векове".Какъв е твоя Бог?Ти въобще в Христос вярваш ли?В какво вярваш ти? В някакво същество което следи хората от горе (ти сигурно не вярваш и че земята е кръгла и мислиш че над небето не е космоса а царството господне) и ги наказва заради това че отиват да се веселят на определена музика! Ако не бяха такива като тебе ВЕЛИКИТЕ АС/ДС нямаше да изсвирят 3 песни в чието заглавие има думата "Ад",защото тази дума нямаше да има смисъл.И още нещо на което да се зарадваш - на стадиона имаше около 60 000 човека и поне 1/3 от тях бяха със сатанински рога които светеха червено. 99 % от тези хора нито вярват в ад,нито в рай,нито в оня рогатия който ни следи от долу(така де,дявола :Д),но просто са купили рогца,на които пише АС/ДС - що? МИ ЩОТО Е ГОТИНО.Аз бях един от хората които прекараха половината от времето с пръсти в тази форма \m/ и от размахването имам мускулна треска на рамото - що? МИ ЩОТО СЪМ СИ ПЛАТИЛ И МИ Е БИЛО КЕФ.А ти се успокои и се усамоти в стаята си гледайки нагоре със скръстени ръце и ако нямаш друга работа се помоли за това България да бъде пощадена другата година от Дяволите АС/ДС .И пак казвам,ако си бил възмутен - ела на 22ри юни на Васил Левски.Това беше от мен.
цитирай
159.
анонимен -
психар
16.05.2010 23:05
Ей, боголизника...
човече ти си тотално изперкал с тоя господ, дето ти се е наблъскал в главата...
цитирай
160.
анонимен -
Аз,съм атеист
16.05.2010 23:15
Аз,съм атеист и въпреки че ме беше страх всеки момент да не понеса божието наказание,си изкарах прекрасно. :):):) Дано се видим някои ден в ада,сигурно ше сме на съседни скари и аз много ще ти се смея :)
цитирай
161.
анонимен -
Доказателство че всички религиозни са ненормални
17.05.2010 00:03
ако бях прочел това преди да отида на концерта щях да се притесня - тоя звучи като талибански екстремист - можеше да се опита да се метне с някоя заска през стадиона.Попе стига си копирал мюсюлманите ми вземи спри да пиеш от кръвта божия че освен цироза си тръгнал да се повреждаш и в главата.
цитирай
162.
анонимен -
добра реклама, пич!
17.05.2010 01:06
Франц, заради такива самохвални кресльовци като теб, нормалните хора ще се отвръщат от Господ. Ти не вършиш нищо друго, освен с позьорството си да правиш това, което "защитаваш" за смях. По-добре се скрий, лекувай се от фобиите и маниите си и не се вземай насериозно. Знам, че няма да ме послушаш. Ти не слушаш клиничния си психиатър, камо ли някой непознат. Ако хората знаеха колко си зле, нямаше да ти се връзват на глупостите.
цитирай
163.
анонимен -
хаха!!
17.05.2010 01:42
нима има някой, който вярва в тези глупости? вярата в бог е за неуките! ще се цитирам - аз не вярвам в бог, аз вярвам в себе си!
и що за "божи" човек ще кълне и проклина, та стига до децата на хората, отишли да послушат читава музика. само луд или много злобен човек би казал "ЗДРАВА КЛЕТКА НЯМА ДА ОСТАНЕ В ТЕЛАТА ИМ!... ДЕЦАТА ИМ ЩЕ ЗАГИВАТ". Луд си бе, man! В Курило има добри хора с бели престилки, които да ти помогнат. Хващай влака за там.
цитирай
164.
анонимен -
Значи...
17.05.2010 02:45
Религията си е религия, музиката - музика.
Автора е или голям пич, за да ни накара да пишем толкова или ако не е ... долната информация ще му е полезна. Във втория случай препоръчвам да му се даде от ония белите раса с дългите ръкави...
---
За контакти: 1431 София, ул. “Св. Г. Софийски” №1,
УМБАЛ”Александровска”,
Психиатрична клиника, мъжко отделение,
тел.: 92 30 679 (Началник отделение),
тел.: 92 30 218.
цитирай
165.
анонимен -
urungelite vun ot bulgariq
17.05.2010 03:39
ei vie ste mnogo otka4eni hora da slu6ate takava muzika- nekvi durti idioti drunkat na kitari i podska4at kat otk4eni ..... 4esno vi kazvam kato gledah onq den kvi ekzemplqri otivate na toq koncert i mi se pla4e6e napravo da si behte oti6li s tqh hva6taite samoleta i da vi nqma.... kak moje da si davate parite za tiq durti pendeli EI osuznaite se be hora .... toi avtora na statiqta 4e e prekalil malko -prekalil e negova si rabota ama taq muzika si e naistina dqvolska! ako moje6e da se zabrani taq gadost 6te6e da e nai dobre za vsi4ki. za oniq koito nqma da se suglasqt s mene i 6e po4nat da pliuqt 6e im preporu4am da se popodstrijat malko taka da se poizkupqt da se ogledat naolkolo i ako vse o6te dulgokosi neadekvatni starci gi dokarvat do extas da hodqt da se lekuvat ... ama edva li 6e im pomogne ne6to ...
цитирай
166.
анонимен -
г-н Сатанин Антихристов
17.05.2010 10:11
ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА
цитирай
167.
анонимен -
Уважаеми г-н Франц,
17.05.2010 11:09
Ако наистина Вие искате да служите на Бог, в което не се съмнявам Ви предлагам да престанете да гледата на сламките в очите на другите, а да видите най-сетне гредите в окото на Православната църква, към която се числите.
Ако ще сполетяват нещастия горката ни България, то ще е заради алчните водачи и политици (вкл. от клира на правосл. църква) и заради овчедушието на нормалните хора, които ги търпят.
Е, едва ли има по-добро лекарство за овчедушието от рок-музиката.
Колкото до поклонението на дявола - съвсем погрешно сте го изтълкувал. Рок музиката никога не е била поклонение. Тя е била винаги БУНТ. Бунт срещу кухите ценности които се леят от вестници, телевизии, филми.... отвсякъде, вкл. и от православната църква, която от дълги десетилетия говори едно, а върши съвсем друго.
цитирай
168.
анонимен -
Няма смисъл да се опитвам да коментирам и въпреки това ще го направя
17.05.2010 11:40
До сега само една, единствена църква е отричала рокът като музика. Нарекли са ги сатанисти и т.н. и това е протестантската църква. Нашата църква- Православната, не почита подобни неща, както и едва ли би толерирала подобен вид мнения. Твърде бос си тук, така до колкото ми става ясно и явно и на теб са успяли да ти промият мозъка. Всъщност няма нищо демонично в изкуството, то е създадено от Бог. В самата Библия се казва, ако случайно си чел тази Библия. Изглежда жалкък и твърде повърхностен опита ти за мнение.
цитирай
169.
анонимен -
Щом и светите хора полудяха......
17.05.2010 14:43
Уважаеми господин богослов не знам точно на кой Бог се кланяте вие , но доколкото си спомням никой не учи така да се проклина. Божии човек може и да сте и малко дори да сте се поувлекли, но да не забравяме, че сме в демократична държава, в която всеки има право на мнение, избор на религия и прочие конституционни свободи. А докато кълнете хората били на концерта и въобще слушащи рок музика малко от малко се замислете за позакръглилите се ваши колеги със собствени бизнеси и луксозни автомобили.
Между другото хапчетата дето ги пиете ме интересуват. Явно си струват.
цитирай
170.
анонимен -
Медицина
17.05.2010 14:59
Съвременната медицина е доста напреднала! Съветвам те да използваш всичко, което психиатърът ти е препоръчал да взимаш! Пий хапове и не търси дяволи и сатани навсякъде, където има червено!!!
цитирай
171.
анонимен -
Изяснена е диагнозата (Извинявай, да те питам: Ти боцкаш ли ... )
17.05.2010 15:49
Аз съм сигурен, че шмърка! За твое добро е ... спирай ги тия наркотици ве.... който ти ги е дал, лъже!
mikino написа:
Извинявай, да те питам: Ти боцкаш ли се?
Ти изобщо дали си си с акъла?
И аз бях там и аз се ПОКЛОНИХ НА ДЯВОЛА. Айде сега... ходи пий 3 ракии за отскок и да те водим на лекар, че тая твойта работа може и в епидемия да свърши. Трябва да я хванем на време щото после лошо!
цитирай
172.
анонимен -
TRUE! TRUE!
17.05.2010 15:57
Аве, според мен ISP-тата са виновни...като го виждате какво представлява, що му пускате нета на тоя тиквиник... пич, тебе и в зала не трябва да те пускат... страдаш от острозаразен, май и хроничен вирус - идиотизъм! Виж сега... за всичко си има решение, спасение, лекарство както искаш го наречи - сега отиваш до най-близкия магазин и си купуваш оръжието с най-голям калибър и два патрона... ако пропуснеш случайно с единия... (най-вероятно ще се случи), имаш право на втори опит... пффф всичко видях, ама такъв дебил не бих си и фантазирал да срещна!
цитирай
173.
анонимен -
Човече, ти си пощурял от скука
17.05.2010 16:52
Как може да изсипеш една страница с гадости и заплахи? И с кой акъл? Като искаш вярвай си в бог, никой ти не пречи. Има църкви за тая работа ходи си там. Никой не те задължава да слушаш тази музика, да гледаш концерта и т.н. Ай спести си кафчетата за клетките и децата а ако ти иде от вътре иди на психиатър, щот си ти трябва. Отвори си си очите и влез в крак с времето и най - вече с реалността.
цитирай
174.
анонимен -
Имам добро познаване на Божието ...
17.05.2010 17:44
kontra написа:
Имам добро познаване на Божието Слово и никъде няма и намек подкрепящ статията ти. Считам, че не си наясно с основите на християнската доктрина!
Благодаря Ви господине!
цитирай
175.
анонимен -
"националния стадион на Православна България" buahahahahahhaahahhahahahahah
17.05.2010 19:46
"националния стадион на Православна България" buahahahahahhaahahhahahahahah
цитирай
176.
анонимен -
въх леле хД
17.05.2010 21:44
някой да му пусне Sepultura xD
цитирай
177.
анонимен -
Satan
17.05.2010 23:23
In nomine Sathanas, umirai v kartofite
цитирай
178.
анонимен -
Are you normal mon?!
18.05.2010 17:37
Пич от кога не си си пил лекарствата?
цитирай
179.
анонимен -
hahahah
19.05.2010 20:19
hahhah sveshtenicite nasraha a ? hahaha kolko sa jalki oba4e :D kk o4akvaite spasenieto v lady gaga :X :D
цитирай
180.
анонимен -
0...проклето нежейество което си легнало на душите на тези хора
19.05.2010 22:42
незнам как да ги наричам прежде говорящите и ще се въздаржа но наистина се покланиате на диавола.За музиката: Може би не знаете но Луцифер е бил началник на хвалението в Небето тои разбира от музика повече от всички нас. Триабва наистина човек да е мъртъв духовно за да не разпознае символите на Луцифер които биаха на сцената. ако иследвате репертуара на тази група ще отктиете чист сатанизъм и те не се срамуват да го демонстрират.Хора правеха сатанински знаци с пръсти те си и носеха рога на главата си.ОК можете да си правите каквото си искате и да ходите на каквито си искате концерти и да се забавлиавате както си искате и Всемогъщиа Бог ви е дал свободна воля но след смърта вече неможе да отидете кадето си искате а кадето Той определи!!!!! Тои е съваршенна любов и предлага на всички спасение от Ада бесплатно и бескористно но понеже ни е дал свободна воля ние можем да изберем Луцифер, а за него Бог е определил вечна погибел и всички които обичат него ще споделяъ неговата участ и Бог няма да ги спре защото им е дал свободна воля. Наистина ще страда за тези които погиват, защото пожертва Сина си за тях. Трезнеите към правдата защото много от вас не познават Бога."И рече безумеца в сърцето си ниама Бог"Псалм 53:1,2 Съгласен съм че църквата не си е на миастото и Бог ще съди свещениците защото е справедлив Тои няма любимци но това не ви оправдава когато си закоравявате сърцата когато чуете за истината.Преди да ми препишете епитетите първо прочетете Бторозаконие28гл и Откровение21;8 не ми се ще нищо от това което пише по горе да се случи, но боя се, че няма да мине без нищо особено за организаторите.Ок времето сте покаже кой е познал. Бъдете благословени ако можете да го приемете!
цитирай
181.
анонимен -
трагедИ... по Smokie
20.05.2010 00:12
Хаберлии, с коя ръка се кръстите и от коя страна палите свещите.
цитирай
182.
анонимен -
Isus im kaza neznaete na kakqv duh ste.
20.05.2010 01:27
nevejestvoto se plasta skqpo horata si gubiat nai zennoto jivota poradi nevejestvo.
molia se Bog da vi prosti i prosveti za da ne poginete.nemoje6 da sko4is ot 10 et i da kazvas niama strasno prosto si pohvqr4ah. taka glupavi mi izglejdat i tezi koito prosto si misliat 4e sa se pozabavliavali. ne zabraviaite 4e kakto ima fizi4eski zakoni taka ima i duhovni takiva.spored duhovnia zakon vie ste izbrali s tozi konzert da sko4ite ot 10 tia etaj i lqjete 4e ni6to niama da vi stane e kato tupnete dolu ste razberete iavno sa vi hvqrlili ot 10 etaj kato pqrvo sa vi dali prispivatelno za tova ne usestate kakvo moje da vi se slu4i. Milost Boje za naroda ni toi podiviava!!
цитирай
183.
анонимен -
Един които е избран да бъде воин за правдата... Георги Победоносец
20.05.2010 11:44
Вие които хвърляте хули срещу свещеника събудете се. чудя се как може да сте толкова мъртви и все още да дишате... голяма таина е това с греха на хората но надявамсе Бог да е открие един ден.... Божия човек е длъжен да предупреди и да припомни проклятиата които любящиа Бог е изрекъл за непокорните за да запази праведните .... грях ще е ако този човек мълчи... Той ви казва какво ще се случи, а вие се натискате да ви се случи. все едно да се сърдите на локвата че като сте се цопнали в нея що сте се изцапали..... само вие можете да спрете тези проклятия като не ходите на такива сатанински сбирки, ако ходите на "слейт" които пеят че" бог мрази всички" ще повярвате в това а като повярвате това, ще ви доиде на главата... .поразровете се в интернет и там ще видите историята на едни деца от Чили които са видяли Джон Ленон в ада как се моли на Исус да го извади от там но вече е твърде късно.... Тои казваше че Битълс са по извесни от Христос... кво стана с техната известност??..... Говоря ви малко арогантно въпреки че не ми е присъщо, за да засегна умът ви та дано се обърнат сърцата ви и се покаете .... ако ли не .... вие си го избрахте!!!... не се сърдете на свещеника тои не може да ви вкара в ада нито може да ви извади от там....Алоооооо ..... чува ме ли се .........Не ми е приятно да го кажа но задръстването е голямо и този Боклук не е събран за един ден и аз биях така задръстен и ми триабваха 26 години да се очистя и още има .... дте по способни от ненеано вие с и го направите по бързо... иначе погивате не се ли усещате ... взеха ви радоста взеха ви парите сега искат да ви вземат акъла и тогава контрола е пълен това което мислите че е съвременно е още от египетско време...бягайте ако не сте съвсем вързани...бягайте не знаете че те искат душите ви да се гаврят с вас..сърцето ми се свива от болка като ви гледам как мислите...бягаите ако можете ако не викаите за помощ непременно ще разберете че съм бил прав но дано не е във време когато нещата са непоправими...Бягайте!!!!
цитирай
184.
damnation -
Смешник. Толкова си жалък, че дори ...
20.05.2010 18:38
Смешник.
Толкова си жалък, че дори да те оплюе човек не заслужаваш.
Срам си и за рода си, и за вярата си, и дори за позорището на блога.
( обръщението което ми лепна "Ти Демоне !" още ли важи ? Кефи ме )
цитирай
185.
анонимен -
В ПОТРЕС СЪМ!!!!! (част 1)
21.05.2010 19:47
Съжалявам, че попаднах на това... нещо... толкова време след концерта. Аз лично си изкарах прекрасно на този концерт, че дори след това ходих да ги слуша, пак в Букурещ. Честно казано така пречистен и зареден за борба с гадостите, които ни заливат всеки ден не се бях чуствал от много време. Не смятам, че нещо зло, каквото го изкарва автора, може да повлияе така на човек. Аз лично не съм вярващ... атеист съм, но смея да твърдя, че съм поне малко запознат с християнските доктрини и не мога да разбера как някой напада така рок и метъл концертите, а досега не съм попадал на някой, който да нападне по този начин абсурдите от нашата действителност и целият пройзвол, който се вихри в държавата ни... Простият пример с Българската православна църква и всички панаири, които се вихрят там... или "милата ни родна" чалга, която откровено помага за деградацията на цялото ни общество...!!!!! Или можеби това е удобно на някого и затова никой не тръгва да кълне така за нещата, които споменах ?!!!! Мисля, че това е...
цитирай
186.
анонимен -
В ПОТРЕС СЪМ!!!!! (част 2)
21.05.2010 19:55
Сетих се още нещо. Цялата тази мизерия ми припомни една песен, която по дефиницията на автора, също е много сатанистка. Ето линк към нея http://www.youtube.com/watch?v=bJwcBFoqnFg. Ето го и текста, защото се съмнявам, че въпросния човек ще си направи труда да я чуе. Надявам се поне да го прочете и да вникне в смисъла, който е вложен в него:
Devils Child
You call my kind of music devil's work
You say I live in sit but I want it all
O am of Babylon
The pleasures of the flesh
I rule the thunderstorm
I'm oreaching rock'n'roll
You call our women the fallen angels
Like sirens they would lure our souls
We are of Babylon hard to satisfy
The seed of evil
Burning out before I die
Don't need your faith your religion
I was born a devil's child
I'm gonna stay the way I am
Free and wild
Don't wanna bow my head
I was born a devil's child
I never kneel I'm standing strong
Free and wild
What is right what is wrong
I don't care what you say
Too much blood has been spiled
In the name of the god that you pray
The word is war that you pray
Ruthless liars
Like rats you lead the dumb who can not see
Into your heaven
Then hell is where I'll choose to be
I'm a devil's child
A devil's child
...и така това е. Иска ми се автора ако прочете това да ми драсне някакъв отговор на въпросите от предния пост на този майл: grimmestreaper@abv.bg. (Извинявам се за всякакви грешки било те правописни, пунктуационни или граматични. Бях твърде потресен от цялото това безумие, за да следя стрикно за това. Това е от мен. МИР БРАТЯ)
цитирай
187.
yotzzo -
Вчера пратих линк към твоите пис...
22.05.2010 10:59
Вчера пратих линк към твоите писания на един православен свещеник. Човека се притесни за духовното ти здраве. Аз го определям като духовна прелест, но той каза, че това са писания на бесноват. Може би е прав.
Всякакви хора има, но не се именувай "православен богослов", защото не си! Недей да заблуждаваш хората създавайки им грешна представа за Църквата. По този начин ги отблъскваш от Христос! Дяволът, който ти се привижда в рокенрола всъщност е в теб самия! Заеми се първо със себе си и тогава започвай да съдиш другите! Кой е казал:" не съдете, за да не бъдете съдени."? Или ако искаш на църковнославянски - не судите, да не судими будете!
Ако имаш малко страх от Бога си изтрий постингите и помисли малко за себе си!
Притеснително е за мен като виждам брата си духовно мъртъв!
цитирай
188.
анонимен -
leleee
23.05.2010 23:24
на теб определено ти хлопа дъската!
цитирай
189.
анонимен -
:)))
24.05.2010 10:08
Православен глупак си, не богослов!
цитирай
190.
анонимен -
Пърфектблу
24.05.2010 12:18
Да го набия на православната християнска църква, която е още в 10-ти век в развитето си. Само католицизъм ще те оправи теб, католицизъм и 2-ма разгонени католически свещенника да ти трамбоват дупето.
цитирай
191.
анонимен -
Приятелю, прекалил си май !!!
02.06.2010 13:40
Приятелю, прекаленият светец и богу не е драг. Четейки твоите неща, разбирам, че ти отиваш към умопобъркване. Сигурен съм, че ако питат теб ще върнеш инквизицията от средните векове. Поведението ти е или лицемерно или отиващо към фанатизъм. Отиди на психиатър. Не искам да те обиждам, ама обичам да съм директен. Ако си пред мен ще ти го кажа също направо.
цитирай
192.
анонимен -
Бъдете благословени и изпълнени с Божията Любов
05.06.2010 08:25
Благодаря на тези от вас, които преди мен се опитаха да обяснят на повечето пишещи тук, че макар и на пръв поглед да изглежда луд, авторът на блога е казал и някои верни неща, макар и малко пресилено. Аз само ще добавя, че всеки ден е добър ден за спасение, по-добре е да се обърнете към Светлината и Бог докато още можете, защото след като умрете вече няма да можете. Моля се за всички писали тук да видят истината за своя живот, независимо дали са атеисти, сатанисти, рокаджии или вярващи и да намерят верния път. Нека Бог ви благослови и дари с много любов и нека отвори очите ви за истината! Мир на всички :)
цитирай
193.
анонимен -
absolutno vjarno!!!!!
05.06.2010 22:37
Napalno sam saglasna sas statijata!
цитирай
194.
анонимен -
за Министър Дянков
07.06.2010 10:03
Виждате ли г-н Министър, а Вие затваряте болници!
Не болници, лудници ни трябват, тия тук здраво за изплискали легените
цитирай
195.
анонимен -
Много ми ареса статията
09.06.2010 23:40
Страхотна статия - от сърце се смях на малоумието на автора. Ако може, по-често да пише, че да се забавляваме!
Успех? :)))
цитирай
196.
анонимен -
КуКу
05.07.2010 19:59
Хапчетатаааа.....пий си хапчетата, и то редовно !
цитирай
197.
анонимен -
Да ти се изреди целия стадион дов...
06.07.2010 15:06
анонимен написа:
Да ти се изреди целия стадион довечера помияр нещастен
Ха! Че това клетва ли е? На педалчето Ивайло това невероятно ще му хареса!
цитирай
198.
анонимен -
Виждате ли г-н Министър, а Вие за...
06.07.2010 15:09
анонимен написа:
Виждате ли г-н Министър, а Вие затваряте болници!
Не болници, лудници ни трябват, тия тук здраво за изплискали легените
И що? Да ги храня с моите данъци? Не-е-е-е, подобни бесни кучета трябва да се разстрелват публично по площадите.
Белким тогава тръгнем на добре...
цитирай
199.
maranatha -
Тези неща ще се случат, но не заради концерта
07.08.2010 18:00
А какво ще се случи на България заради православното духовенство, което е служило на Държавна сигурност, а сега в голямата си част се състои от отявлени хомосексуалисти?
цитирай
200.
анонимен -
Към автора:
23.09.2010 17:38
Из цикъла "Под манастирската лоза" от Елин Пелин. Разказът се казва "Пророк".
http://balgarin.bravehost.com/elinpelin/loza/prorok.htm
цитирай
201.
анонимен -
ЗА СРЕЩАТА В СКАТ - 02.10.2010
02.10.2010 12:28
ДРАГИ ФРАНЦ,
ИМАМ СИМПАТИЯ КЪМ ТЕБ ПО МНОГО ТОЧКИ.
ДНЕС ТИ ДАДОХ ЕДНА ЗАДАЧА ЗА ЧЕРЕПИШКОТО УЧИЛИЩЕ И ДА МИ ДАДЕШ ОТГОВОР ОБЩЕТСВЕНО ПРИ СЛЕДВАЩОТО ПОЯВЯВАНЕ ПО СКАТ !
КОЙ ГО ВЛАДЕЕ И ЗАЩО СТОЙ ПРАЗНО ТОЛКОВА ГОДИНИ ?
КОЙ ПРЕЧИ ДА СЪБИРА СИРОМАСИ МОМЧЕТА ?
ДРУГОТО ДЕТО МИ ДАВАШ НАСТАВЛЕНИЯ Е В ОТГОВОРА, ЧЕ КОГАТО ТИ СИ БИЛ МАЛКО МОМЧЕ, АЗ СЪМ КРЪСТИЛ НА 8 ДЕКЕМВРИ 1978 ГОДИНА ПО ХРИСТОВА ВЪЗРАСТ - ТОВА БЕШЕ НЕЩО ДЕТО НЯМА ДА ТИ ОБЯСНЯВАМ КАКВО Е ...
АЗ СЕ ВРЪЩАМ ТУКА В БЪЛГАРИЯ ДА ВОДЯ ВОЙНА КАКТО НЯКОГАШ С КРЪСТЯВАНЕТО СИ , А ДАЛИ РАЗБИРАШ ТОВА ЩЕ ТЕ ПРОВЕРЯ В МИСЛЕНЕТО,
НО НЕ ДАВАЙ НАСТАВЛЕНИЯ ЗАЩОТО ТРЯБВА ДА МИНЕШ ПО МОЯТ ПЪТ И ТОГАВА ... А ДО ТОГАВА ИМА ОЩЕ ДА СЕ УЧИШ !
НЕГОВО БЛАЖЕНСТВО !
СТЕФАН Д-Р Д ЧОЛАКОВ
http://www.stefan-tcholakov.com/index.php?p=links&year=2
ВРАЦА ПАЛАНКА
цитирай
202.
анонимен -
Аре, още ено хем изпростело, хем ...
19.02.2011 01:11
Аре, още ено хем изпростело, хем изумено православно тикве. )))))))))) Лошо няма, шоу да има. ))))))
цитирай
203.
анонимен -
outlet timberland timberland boot karen millen cheap
31.01 07:17
To be able to command products on hand in a regular <a href=http://www.tbtimberland.com/>Timberland Sale</a> Timberland Sale:http://www.tbtimberland.com/ mixture functioning, the particular producer should be aware accomplishing this all together and also have <a href=http://www.tbtimberland.com/>Timberland Outlet</a> Timberland Outlet:http://www.tbtimberland.com/ acceptable rank methods in about three main areas: development, storage devices and purchasers <a href=http://www.tbtimberland.com/>timberland boots</a> timberland boots:http://www.tbtimberland.com/ . Substandard control in any one such spots contributes to products on hand uncertainty and pursuing terrible supervision details. It is really an review of the particular catalog method and some guidelines to guide deliver peacefulness to people that are suffering by products on hand issues:
Generation: The initial step in a different aggregate functioning is a output of uncooked aggregate, often by blasting, rooting or perhaps dredging. Each one of these methods gifts its own challenges. Rates with the rock and roll blasted within a hard rock and roll mine are often determined by growing a punch style utilised times usual common length periods the volume of divots. For example, your Twenty opening chance over a 55 paws counter utilizing a Sixteen legs weight A 20 toes space could result in a blasted volume of (Thirty Times Fifty Back button 07 Y 18) ft3 Equals 288,500 ft3 or perhaps 10,667 yd3. There are numerous involving concerns in this procedure, nonetheless. Backbreak through the earlier and latest photos, mistaken seat height, rolling landscape, voids along with some other primary, and differing entry row troubles many can impact the exact a ton of stone manufactured. Products including crushed stone along with rock that are excavated usually are calculated by simply rising carry pickup a good deal or spade and also loader pail tons. On account of variants within heap dimensions, all these reports with development may also be normally by mistake. The only method with effectively figuring out manufacturing within tough rock plus looking surgical procedures is definitely every now and then computing the volume from the opening plus figuring out the amount alter involving sizing's. Until now reviews are too costly, time-consuming along with incorrect to help correctly measure the degree of materials excavated coming from a abyss. Together with the intro associated with lidar in addition to portable applying programs (MMS) specific models of irregularly formed sets can be done speedily as well as excavated sizes assessed effectively, getting rid of that uncertainty. Due to the fact dredged supplies tend to be removed down below level and are also hence certainly not apparent, distinct technological innovation needs to be used to establish excavated volume. Contemporary yacht secured echosounders can cause a definitive type of the bottom of dredged spots, permitting nearby determination of dredged amounts. Throughout every one of these about three different types of mixture operations, accurate resolution of taken away volume is the central start throughout controlling your inventory. The next thing while in the creation procedure requires crushing and also segregating your blend through measurement. A few items are sold to be a mixture of particle shapes (road starting as an example), when other products involve a new pre-programmed array of particle measurements (5/8-3/4 inch rock and roll one example is). Normally, most of these ranked aggregates are rinsed to clear out great content. A bathe drinking water that contains the particular better contaminants could possibly be deliver to some sort of settling lake as well as the bathe h2o reused through the plant. 1 popular mistake in catalog command is the train connected with measuring the different particle dimensions (normally working with weight loss belt skin scales) right after the particular bathe course of action. The content will then be presented into a stockpile area the spot that the drinking water leaches out and about. When the dried out fabric will be distributed, the weight with the final product is lower than the apparent generation by way of the excess fat of the h2o this leached out there. How much good content eradicated over the rinse process is frequently not known properly. Most of these "loss factors" or "truck factors" are placed on the development amounts so as to proper for this anxiety. Deciding the actual pass premiums associated with drinking water straight into along with out of your rinse vegetable as well as testing these avenues with regard to solids subject material might deal with bothering discrepancies as part of your benefits. Incorporating additional buckle weighing machines during selling points and ensuring that people stay correctly calibrated will usually increase supply exactness.
Storage area: If the blend is definitely manufactured plus segregated directly into remaining products and solutions, it's usually stored in stockpiles impending sale. Precise rating of the loads is important if you wish to effectively identify your earning of this functioning. A variety of methods are employed to ascertain the amount connected with mixture stockpiles. Such as handbook approximations (utilizing a testing wheel in addition to tape), regular surveying strategies (cross sectioning or perhaps Gps navigation), aerial photogrammetry plus much more contemporary laserlight scanning tactics. Utilization of wrong methods may lead to huge mistakes within evident volume level, necessitating massive inventory modifications from inventory to help supply. The most precise technique, beam of light scanning in addition to specialized volumetric application, could deliver final results reproducible to help with a few per-cent. The advantages of awkward recurrent large corrections may be eradicated using fine procedures.
Necessities such as 3 or more Massive Faults within Stockpile Stock Dimension which i have witnessed over the years.
Revenue: This could appear to be the most convenient point inside inventory supervision never-ending cycle to overpower. Normally, fabric is definitely weighed mainly because it results in the web page as well as shopper is definitely invoiced with the excess weight of solution supplied. Frequent calibration of your respective pickup machines will need to ensure your product sales are usually precisely logged. Sadly, a difficult varied exists with this period in the catalog administration practice likewise. The assembly is determined by the amount with mountain taken off your first deposit, and also the stockpiles are usually calculated by means of volume. Even so, the item is commonly offered by simply fat. The strip scales during the entire grow, along with the pickup scales along at the vegetable gateway, most assess pounds. To ensure the particular inventories within your functioning to be able to get back, your densities of each one semi-finished and finished product need to be properly established that densities applied to just about every varying measured by volume to generate accurate dumbbells. A lot of evident supply discrepancies are not resulting from mistaken proportions associated with important specifics however are due to inappropriate occurrence elements utilized in this information. Recurrent description associated with semi-finished and finished item densities simply by research analysis can reduce difficulties for this aspect.
As we discussed, there are a selection of things this effect the accuracy of the inventory. By using a trusted 3rd party way of measuring organization it is possible to sustain more restrictive charge of each and every period inside your products course of action. That helps you to save funds along with produces peace of mind.
mLFO5lUQn8EBx2PYVe5JFb4Gc4B0
цитирай